.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جدال نساجی و اُکسین در شهیدوطنی/ 3 امتیاز بازی برای نساجی واجب‌تر از نان شب است
تیم فوتبال نساجی مازندران امروز ساعت 14 و از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه شهیدوطنی میزبان اکسین البرز است.

به گزارش شمال نیوز، تیم فوتبال نساجی مازندران امروز ساعت 14 و از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه شهیدوطنی میزبان اکسین البرز است.
تیم مقابل نساجی، یک پله پائین‌تر از نساجی قرار دارد و مثل همه تیم‌ها با انگیزه‌های فراوانی به مصاف محبوب‌ترین تیم مازندران می‌رود تا خود را در جمع مدعیان صعود قرار دهد.


شاگردان مهابادی که در هفته‌های اخیر با بدشانسی و کم‌کاری، امتیازات با ارزشی را از دست داده است، به خوبی می‌داند که سه امتیاز دیدار امروز از نان شب واجب‌تر است و با توجه به ظرفیت و انگیزه بالای بازیکنان تیم جبران ناکامی‌ها دور از دسترس نیست.


نساجی‌چیان می‌توانند با شکست اکسین دوباره در جمع مدعیان قرار گیرند و با توجه به فشردگی تیم‌ها در بالای جدول، اگر نساجی در ادامه راه همان نساجی نیم فصل یک باشد و کادر فنی و بازیکنان برای شادی هزاران عاشق این تیم با تمام وجود تلاش کنند هیچ عاملی نمی‌تواند آنان را متوقف کند ولی در عین حال باید امیدوار بود که اشتباهات داوری و برخی عوامل بیرونی دیگرروی نتیجه امروز تأثیرگذار نباشند.

شاگردان داوود مهابادی در بازی امروز فرصتی برای اشتباه ندارند و سه امتیازی بازی با اکسین برای آنان خیلی باارزش است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.237 seconds.